czwartek, 10 października 2013

Pojemnik na sztućce

Funkcjonalny pojemnik na sztućce to jeden z tych przedmiotów, których nie może zabraknąć w naszym mieszkaniu. Dzięki niemu utrzymanie porządku wśród akcesoriów kuchennych jest prostsze. Najlepszy  pojemnik to pojemnik wykonany z twardego, trwałego tworzywa sztucznego lub naturalnego. Ważna jest również łatwość utrzymania go w czystości. W sprzedaży jest wiele uniwersalnych pojemników, które pasują do stylu każdej kuchni lub jadalni.


A to pojemniki znalezione w sieci, które mi się spodobały.

lovelypassion.pl

 
www.homeloft.pl 

Przybornik na Sztućce i  Taca - Good Taste 
armonia.pl 

 
galeriaartdecor.pl

 
 artdecor.pl

 
okazje.info.pl

3 komentarze:

  1. To pudełeczko z lovelypassion.pl wygląda świetnie, takie proste... Ciekawe, czy by mi się udało taki wykombinować handmade. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to z podpisem artdecor.pl bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że warto jest używać takich rzeczy tym bardziej, że same sztućce są zazwyczaj ładne i szkoda jest aby niszczały. Ja posiadam u siebie sztućce z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce i muszę powiedzieć, że są one bardzo ładne dlatego także przetrzymuję je w specjalnych pudełkach.

    OdpowiedzUsuń