poniedziałek, 19 czerwca 2017

''Siła w rodzinie"

"Siła w rodzinie", jeżeli macie ochotę poznać historię moich zmagań, rodzinnego remontu z inwencją, to zapraszam do lipcowego miesięcznika "Moje Mieszkanie". Tam znajdziecie zdjęcia i całą historię jak to wyglądało. Chociaż od sesji zdjęciowej w moim domu minął rok i co nieco się pozmieniało,  publikacja ta bardzo mnie cieszy i jestem tak po ludzku dumna, że wzięłam w tym udział.



Dziękuję Redakcji "Mojego Mieszkania" za piękną okładkę i publikację. 
 Agnieszce Wrodarczyk z HAPPY PLACE za tekst i stylizację, 
a Michałowi Skorupskiemu za zdjęcia. 
Zapraszam Was serdecznie!




 





33 komentarze:

  1. Widziałam już na instagramie, ogromne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! :D
    Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Takie wyróżnienie zawsze cieszy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Marzenko:-))) Twoja jadalnia mnie urzekła, ach te kolory:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... Ja jestem pod wielkim urokiem Twojej jadalni i kuchni. Dziękuję kochana!😘

      Usuń
  5. Widziałam, czytałam i podziwiałam. Gratuluję i pozdrawiam Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, skrzydła drewniane anielskie sa piekne ja jetem nimi zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, życzę kolejnych sukcesów i kolejnych "okładek" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie zastanawiałam się skąd znam te ujęcia😊 gratuluje cudnej publikacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzę o takim kredensie i kankach, ,zwłaszcza tych zielonych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że marzenia się spełniają 😉Kanki kupiłam kiedyś w Ikea, myślę że te Cię interesują?😉 Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. Bardzo fajnie urządzona kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak pięknie, kolorowo i przytulnie :-)
    Gratuluję!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale urządzone wnętrze! Najszczersze gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że dom pełen ciepła i miłości :) wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. congratulations, the angelic wooden wings are beautiful i jeten them enchanted

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie tu u Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne mieszkanie :) Właśnie o takim marze. Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jak co, ale rośliny w domu zawsze robią różnicę.

    OdpowiedzUsuń