środa, 29 kwietnia 2015

Skrzydła anioła

Skrzydła anioła. To było wyzwanie. Ręce opadają :) Zawsze chciałam mieć w domu takie drewniane skrzydła. Długo szukałam inspiracji. Znalazłam szyte z materiału, z piór, z papieru. Jednak nikt nie pochwalił się dotąd wykonanymi z drewna. I tak sobie myślę że, albo tak kiepsko szukałam, albo tylko ja miałam taką potrzebę. 
Przeszukując uparcie internet znalazłam piękne gotowe z Belldeco... Ale cena zawrotna... Nie spałam, z uporem maniaka rozmyślałam dalej... Aż w końcu zdecydowałam, że wykonam je po prostu sama.


Ze starych sosnowych desek wycięłam prosty wzór anielskich skrzydeł. Pobieliłam, przetarłam i zamocowałam zawiesia.



Na początku wątku pisałam, że ręce opadają... Tak, tak... Jak ktoś jest uparty jak baran... Niestety nie posiadam wyrzynarki, więc cały motyw wycinałam ręcznie piłką tzw. brzeszczotem. Trwało to długo, ręce bolały niemiłosiernie. Ale jestem zadowolona, że wyszły spod moich rąk!
Na razie zawisły nad kominkiem, może kiedyś powędrują do sypialni... albo będą następne :) Może macie jakieś swoje pomysły, zdjęcia, linki. Podzielcie się proszę!



Dziękuję raz jeszcze Wszystkim 
za pozostawione serdeczności na moim blogu
 i  urodzinowe życzenia.
Marzena

56 komentarzy:

  1. Piękne i jeszcze raz piękne :-). Przypominają mi wiekowe skrzydła , które konserwowałam będąc młodą konserwatorką dzieł sztuki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i takie delikatne. Wyobrażam sobie ile kosztowały Cię pracy. Satysfakcja pewnie ogromna. Nie dziwię się, własnoręcznie wykonane dekoracje cieszą najbardziej. A tak perfekcyjnie wykonane to pewnie radują podwójnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydła są przecudowne, jak zdjęte z prawdziwego anioła! Musiały kosztować Cię wiele pracy, jednak efekt końcowy wspaniały. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne.... jestem nimi wręcz zachwycona.... masz wspaniałe pomysły... sama chciałabym mieć taką piękną dekorację :)
    Ja mam bujną wyobraźnię, i widzę w nich również 2 zakochane postacie... to znaczy głowy postaci, dające sobie buziaka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszły:)
    ..ja podobnie jak Klimaty Agness zauważyłam w nich dwie postacie:)
    Efekt na prawdę wspaniały, narobiłaś mi chęci na takowe:)))
    Pozdrawiam Anielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak moje dzieci też mówiły że to "dwie głowy "... Jakoś tak wyszło spod ręki i zostało, ale ja też to widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszły i całująca się para jest ewidentna. Świetne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boziuniu! Marzenko! Są cudne!!! Pomagała Ci chyba ręka Boża? Przyznaj się! :)
    I ja o takich marzę. Czy wykonałabyś i dla mnie? Poważnie pytam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mi trochę czasu, jak załatwię wyrzynarkę to zrobię chętnie :-)

      Usuń
  10. Te niezamierzone dzióbki i inne dziury to miejsca po sękach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! I wycinane ręczną piłką? Podziwiam i gratuluję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam ogrom pracy! Efekt wart zachodu:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam ogrom pracy! Efekt wart zachodu:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszły te przetarcia. Też kiedyś szukałam skrzydeł i też odrzuciła mnie cena ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne. Podziwiam, bo zapewne wycinanie było bardzo trudne.
    Ja robiłam skrzydła z papieru, bo bardzo lubię takie romantyczno-anielskie klimaty :) http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/2015/02/skrzyda-z-kartek.html
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowności spod Twojej ręki wyszły:-)
    Podziwiam za ręczne wycinanie, medal Ci się za to należy:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne skrzydła :) Swego czasu przeczesałam internet właśnie w poszukiwaniu takich drewnianych i jest tego całkiem sporo - teraz już niestety nie pamiętam gdzie (bo nie zapisałam linków), ale Pinterest jest w tej kwestii niezwykle pomocny :) Swoich skrzydeł finalnie nie zrobiłam, ale może jeszcze do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne skrzydła, ostatnio mój mąż zrobił mi taką atrapę kominka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ musiałaś się napracować aby to ręcznie wyciąć... ale efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne:) Napracowałaś się okropnie, ale efekt jest piorunujący:) jestem zachwycona:) Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne , ja te,z mam swoje drewniane ,które dostałam zrobiła Aga z Różanej Ławeczki , chyba cos kiepsko szukałaś ;) ,ale na dobre Ci wyszło bo wykonałas swoje :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam samozaparcie. Skrzydła są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  23. It's wonderfull!
    Invite to your new blog Teddy bear and his friends!
    Now you can sign up for the drawing elephant Tashi http://mozgovkina.blogspot.ru/2015/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne:) To tez moje takie małe marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko brzeszczotem?? bidulo ale się musiałaś napiłować....
    Podziwiam po stokroć!!!!!!!!!!!!
    Skrzydła CUDOWNE!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne :)
    bardzo fajnie to sobie wymyśliłaś :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne skrzydła kiedyś chciała podobne zrobić z gipsu ale jakoś nie wyszło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne! Ręczne wycinanie nadało im charakteru:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Warto się było męczyć, możesz być z siebie dumna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. łoooł, są rewelacyjne:) cudowny pomysł, nie mniej piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne są, podziwiam Cię za Twój upór ale ich wygląd rekompensuje cały ból w jakim się rodziły : ). Anielskie pozdrowienia wprost spod skrzydeł anioła Ci posyłam : )

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś prawdziwą mistrzynią :-))) Piękne te Twoje skrzydła !

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko...gratuluję samozaparcia dla takiego wycinania. Jesteś mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzeszczotem? O matko, dziewczyno! Ale jesteś uparta :) Efekt jest piękny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że określenie NIEBIAŃSKIE jest najodpowiedniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam , moja żona je zobaczyła i takie same musiałem zrobić , ale naprawdę są ładne

    OdpowiedzUsuń
  38. A jeszcze dodam że kazała mi w nie wkomponować dwa lustra w kształcie łezek .

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastyczna dekoracja! qrcze, chyba muszę sobie zrobić podobną

    OdpowiedzUsuń