poniedziałek, 2 grudnia 2013

Czas Adwentu.

Adwent to czas radosnego oczekiwania na Boże Narodzenie, na narodziny życia, które stanowi źródło i początek każdego ludzkiego istnienia. Większość z nas niecierpliwie czeka na Boże Narodzenie. A ja w tym roku  postanowiłam bardziej duchowo przygotować się na czekające święta...:)


Wszystkim odwiedzającym  mojego bloga życzę radosnego
 i pełnego w dobro czasu Adwentu.
Marzena 

Pojemnik pod świece zrobiłam ze starej skrzynki z "warzywnika". A same świece przyozdobiłam wstążką z motywem reniferów.  Skrzynkę wyłożyłam  pianką florystyczną, szkoda że nie miałam pod ręka prawdziwego mchu, więc użyłam imitacji trawki. Dodałam parę przybielonych szyszek i odrobinę sztucznego głogu.

5 komentarzy:

  1. Fajny wianek adwentowy z gotowymi miejscami na świece. W tym roku nie robiłam wianka adwentowego, a już za nami pierwsza niedziela adwentu, niedziela pokoju :), może jeszcze nadgonię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze prawie trzy tygodni, znajdziesz chwilkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie tak... ale zdałam sobie sprawę, że w tym roku chciałabym nieco wyjść z zewnętrzności, wieńców, roratek itp. aby skupić się na wnętrzu, pozdrawiam: http://www.youtube.com/watch?v=d8nJCJHwjEg

    OdpowiedzUsuń
  4. :) http://www.youtube.com/watch?v=s8z363KKOiA&list=RD7GCphFnETMY

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalne pomysły...Zapraszam też do mnie...klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń