czwartek, 27 listopada 2014

Projekt portal kominkowy

Moim największym marzeniem od dawna było posiadanie kominka. Ponieważ nie mogę sobie pozwolić w bloku na prawdziwy, bio-kominki mi się nie podobają, więc postawiłam na portale kominkowe, które mnie urzekły swoja prostotą. Od roku nosiłam się z zamiarem zakupu takiego gotowego portalu. Już rok temu na Boże Narodzenie byłam skora za niego zapłacić około 500-600 zł. Jednak odpuściłam sobie ten temat, były rzeczy ważniejsze... Ale teraz zakasałam rękawy i z pomocą mojego taty, stworzyliśmy taki portal. Chciałam, żeby był zrobiony naszymi rękami, żeby miał wartość sentymentalną, żeby była to praca naszej rodzinki. I tak Mąż zawiózł nas do marketu i zapłacił za materiał. Mama doglądała i pilnowała dzieciaków. Julia i Kajtek nosili deski. A ja z tatą, gdzie większy wkład miał tata zrobiliśmy resztę :) Pracę nad naszym projektem rozłożyliśmy na dwa dni, czyli na weekend u rodziców. A potem 300 km ze Śląska jechał z nami do Warszawy. Teraz czeka go szlifowanie i malowanie. Mam nadzieję, że w Mikołajki obok Mikołaja będzie gwiazdą wieczoru. Całkowity koszt materiałów wyniósł nas około 150 zł. W kolejnym poście pokażę efekt końcowy.





24 komentarze:

  1. już wygląda pięknie:)
    ja u siebie też mam a'la kominek, zrobiłam go sama, za totalne grosze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda super:) mi też się marzy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się pięknie, mieszkanie zyska fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, dobra robota!!!! Nie ma to jak praca zespołowa :) Wyszło super i już nie mogę się doczekać jak będzie wyglądał w wersji świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kominek mi się marzy ale miejsca brak

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem dobrze coś spóźnić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jest to jakieś wyjście, ale igrających ogników i zapachu drewna nic nie zastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I właśnie mi się przypomniało, że też chcę mieć kominek w bloku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolna bestia z Ciebie:) Będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! I jak profesjonalnie wykonany :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Porządnie wykonany portal. Czekam na koncowy efekt i świąteczną aranżację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowną rodzinę która pomaga Tobie spełniać Twoje marzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już teraz wygląda świetnie! Bardzo chętnie zobaczę go w świątecznej aranżacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę gotowy kominek! Ech, też mi się taki od dawna marzy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja żona stolarza powiem krótko REWELACJA właśnie takie piękne w swej prostocie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się ciekawie.... co będzie dalej...?

    OdpowiedzUsuń
  18. super obudowa i zrobiona jakim tanim kosztem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze :-) Właśnie dziś w mroźne południe szlifowałam portal na ogródku, łapki nie źle mi zgrabiały. Teraz pozostało tylko malowanie... :-) Pozdrawiam z gorącą herbatą w kubku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widząc efekty Waszej pracy w kolejnych postach, od razu widać, że warto było szlifować, malować i wylewać siódme poty. Wyszło pięknie :)

      Usuń
  20. Pięknie to wyszło. Drewno zawsze bardzo dobrze prezentuje się w każdym wnętrzu. Gratuluje pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń