wtorek, 27 maja 2014

Mint candy

Dla Wszystkich którzy odwiedzają mojego bloga, 
z którymi dzielę się swoja pasją, komentują i piszą miłe słowo
przygotowałam kolejne mint candy!
Ci którzy mnie nie znają też mogą oczywiście dołączyć do zabawy!

Wygraną jest:
drewniana skrzynka na klucze
emaliowany pojemnik sugar z pokrywką (emalia Olkusz) 


Zasady udziału:
1. Jeśli masz ochotę na wzięcie udziału w konkursie pozostaw komentarz 
pod tym  postem.
2. Proszę o podlinkowanie powyższego zdjęcia na swoim blogu.
3. Zostań obserwatorem mojego bloga (nowe osoby)
4. W przypadku braku bloga, proszę pozostawić swój adres e-mail. 
5. Nagrodę otrzyma jedna osoba wybrana droga losową.


ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO ZABAWY!
 Marzena

99 komentarzy:

  1. Mówią, że kto pierwszy ten ostatni....mam nadzieję, że to nie prawda:)
    Zgłaszam chęć udziału w zabawie. Pojemnik z pokrywką i domek na klucze...ech....rozmarzyłam się....Ściskam mocno kciuki i idę miejsce szykować:) Pozdrawiam

    P.S. Banerek na blogu i wszystko inne również wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny koorek orzeżwiajacy na te upały , minty i j chetnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Marzenko, zabawa jakże cudowna :) ah proszę o uwzględnienie mojej osoby. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję się 2 łapkami :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oj a ja ostatnio zakochana jestem w miętowym!! Pisząc to mam paznokcie w kolorze miętowym :D Dlatego z chęcią biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością się zapisuję:-) kolorek miętowy lubię bardzo:-) banerek na blogu, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję od dawna i chętnie wezmę udział w zabawie ;)
    Skrzyneczka już mi się rzuciła kiedyś w oczy i i spodobała, za to pojemniczek widzę pierwszy raz ale już mnie oczarował! ;p śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ja się zapisuję. Cukiereczki słodziutkie przygotowałaś .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju są cudowne *.*
    obserwuję jako Pinki.
    aska7074@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna skrzyneczka :) biorę udział :)
    obserwuję jako: immenseness90
    dodałam baner w pasku bocznym: http://immenseness.blogspot.com/
    immenseness90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwatorką jestem już od pewnego czasu a w zabawię chętnie biorę udział.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myszy też, myszy też biorą udział w zabawie! Ciągle gubimy klucze i drobne szpargały, więc takie miętowe cudeńko z pewnością się nam przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku! Wszystkie te cudowne rzeczy w moim ulubionym kolorze <3
    Oczywiście biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam sie
    obserwuje jako Emi W
    baner: http://emibloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielką przyjemnością zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapisuje się i obserwuję jako Tested Cosmetics, nie tylko ze względu na konkurs, ale ze względu na klimat Twojego bloga. Masz przepiękne zdjęcia, które bardzo miło się ogląda. Kocham lawendę i wszystko co z nią związane. Masz pięknie urządzone mieszkanko <3
    Adres mojego bloga to: http://tested--cosmetics.blogspot.com
    email: testedcosmetics@onet.eu
    Dodałam banner :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ohhh taka skrzyneczka rozwiązała by nasze problemy z porannym szukaniem kluczy;) z wielką chęcią przyłączę się do obserwatorów i do kolejki
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  23. Z wielką przyjemnością:)
    Banerek już wstawiłam, obserwuję od dawna:)
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich biorących udział w tej uroczej zabawie:)
    ..i życzę szczęścia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Równiez biorę udział ;)
    Obserwuję jako MałaMi
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com (pasek boczny)

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja zgłaszam się do zabawy :)
    baner już u mnie wisi http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja ja też staję do kolejki
    obserwuję już jakiś czas i baner też zabieram do siebie

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie wezmę udział (-:
    Obserwuję jako: Patrycja Ostrowska
    e-mail: patrycja.ostrowska@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Baaaardzo chętnie stanę po te śliczne miętuski :)))
    Pozdrawiam ciepło! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dopisuję się również :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spotykam tu wiele inspiracji do swojego wnętrza i z wielką chęcią obserwuje bloga:) Życzę samych sukcesów i dużo uśmiechu każdego dnia!

    Obserwuję i wyrażam chęć wzięcia udziału, klaudiagrzesiuk@gmail.com , Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. cóż za piękny kolorek:)staje w kolecje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja,i ja jeszcze! :)

    Marta
    martag343@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie warunki spełniłam z przyjemnością! ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mięta, mięta... Dobra nie tylko do mojito i gumy do żucia, ale świetnie sprawdza się we wnętrzu - przyklepuję miejsce w ogonku! Justyna rudolfina(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Biorę udział :)
    Niestety nie mam bloga.
    Obserwuje jako: Ajzedejbiielej
    Mój email: izabella_rob@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie zapisuje się na to cudne candy :) Równie chętnie pozostane u ciebie i pozwiedzam :)
    Pozdrawiam ciepło
    Ps. Zapraszam na swoje candy

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Justyna Pezdek
    E-mail: magda38912190@hotmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne cukieraski :)
    staje w kolejce i mocno sciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :) info u mnie http://a-wlasnie-ze-tak.blogspot.com/ :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kuszące nagrody :) Bardzo chętnie bym je przygarnęła :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola (aries1804@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się! Skrzyneczka na klucze jest śliczna!
    Zostałam obserwatorem, a na własnym blogu zamieściłam baner ( http://magduizm.blogspot.com/ )
    E-mail: magduizm.magdy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się
    94anna.blazejewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne nagrody:-) Powodzenia wszystkim życzę! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja również się zgłaszam. :))
    joannahandmade2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)

    E-mail: emeerald@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję bloga jako Ewa Marchwicka.

      Usuń
  46. niezła kolejka się już ustawiła, ale w sumie jak losowanie, to wszyscy mamy równe szanse ;)
    staję w kolejkę z nadzieją, bo nagrody bardzo mi przypadły do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Koniecznie zgłaszamy się :)

    Baner na http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. biorę udział E-mail: life.of.modeline@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojej, mój ulubiony kolor! <3
    Obserwuję jako: Mariska
    Banner: www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. również chętnie się dołączę :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne i bardzo praktyczne przygotowałaś nagrody:)
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne takie candy, można trafić na interesującego bloga...
    Staję w kolejce i zapraszam Cię do siebie po cukierki: http://zakatekinki.blogspot.com/2014/06/cos-dla-asuchow-candy.html :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  53. kurcze dopiero teraz odkryłam Twojego bloga, a tu tyle inspirujących wpisów i pięknych zdjęć.. Zostaje na dłużej ! i stoję w kolejce po słodkie cukierasy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!
    obserwuje jak Klaudia kowalczyk
    banerk-http://apetycznykasek.blogspot.com
    E-mail: obiektyw0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo chętnie staję w kolejce po takie cuda:)
    miętuski to cudowne nagrody:)
    pozdrawiam
    http://ja-szwaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako lizzie
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne candy, pozostaje mi tylko ustawić się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam,
    ale super rozdanie. Bardzo chciałabym takie miętowe piękności :D

    edytabracka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. skrzyneczka piękna, zapisuję się, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękny miętowy kolor! Biorę udział w zabawie :) monika@ourplace.pl, www.ourplace.pl Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja zapisuję się do tej długaśnej kolejki po te bajecznie miętowe cudeńka:-)
    Pozdrawiam i zapraszam na: nitkadesignblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się do rozdania z przyjemnością :)
    Obserwuję jako Anna Stefańska
    mail: a.stefanska6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Nieśmiało staję w kolejce po takie cuda, mimo że nie mam bloga. Obserwuję jako Ef, mail: efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam;z przyjemnością wezmę udział w candy jako" podglądaczka" Twoich piękności! mail:gosias65@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam aa i zapraszam do mojej zabawy ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy :)) Bardzo lubię kolor miętowy i podobają mi się takiego typu skrzynki na klucze :) Pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy. Śliczne rozdanie, jestem tu nowa, ale chętnie zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Jam tez chetna na te cudenka :-)
    gorska.justyna@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się do zabawy! :)
    Mój e-mail: martamuse7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. biorę udział :)
    bannerek: pinklipstickmua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. zgłaszam się do zabawy . baner w zakładce bawimy się . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Super prezenty pierwszy raz u Ciebie ale coś czuję że częściej będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam jagata

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale cudeńka, zgłaszam się do zabawy i trzymam za siebie kciuki, mooocno:) aga0105@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. cudowna nagroda w cudownym kolorze! ustawiam się czym prędzej w kolejce i gorrrąco pozdrawiam :))) Aśko

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się i ja w tę długą kolejeczkę. Pozdrawiam. Banerek już widnieje na moim blogu. Zapraszam do siebie
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuje jako Kicak
    Nie mam bloga :( wiec zostawiam mail : zajac.comenius@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie wezmę udział. ;)
    Będę obserwować jako marysse, a mój blog to: marysseprobuje.blogspot.com
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Dobrze, że tu trafiłam :) Dzięki Candy właśnie :) Z niecierpliwością czekam na losowanie!

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  80. obserwuję kanntona
    banerek na moim blogu kosmetyczneale.blogspot.cz
    katonna666@gmail.com
    czekam z niecierpliwoscia na wyniki pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. wow :) ale super nagrody ! pasują idealnie do mojej kuchni !
    mail: bezka333@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Też chętnie przyłącze się w kolejeczkę po miętowe cudeńka :)są piękne !jestem nowym obserwatorem :)mail:dyrdawa@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. zwabiłaś mnie tu taką miętą ;) chętnie staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  84. urocze miętuski, aż się oczy do nich śmieją :) ustawiam się więc kolejce

    OdpowiedzUsuń
  85. I ja chętnie ustawiam sie w ogonku :) Kolorek piękny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja wyciągam łapki :D
    Piękne słodkości.

    Uściski,
    Pliszka

    OdpowiedzUsuń
  87. A więc dodałam baner na bloga : http://asistylee.blogspot.com/
    asiistory@gmail.com
    obserwuję jako: asistykee

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Monika N
    banner: http://monyrka.blogspot.com/
    email: monyramala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Miętowe rzeczy nadal na topie! :)
    Biorę udział oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Śliczne miętowe nagrody mnie skusiły do udziału w Twojej zabawie.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Od dawna marzy mi się taka skrzyneczka! Zgłaszam się z przyjemnością :) Banerek wisi na wrotach fantazji: http://wrotafantazji-eamane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Oczywiście od dawna obserwuję :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Hejka, dopiero dzisiaj trafiłam tutaj i chętnie będę wracała. Brakuje mi takich rzeczy z napisami polskimi: chleb, klucze, cukier, kolor jednak świetny i nawet obcojęzyczne dają urok każdemu wnętrzu.
    Pozdrawiam, Arech.

    OdpowiedzUsuń
  94. I do not even know how I ended up here, but I thought this post was good.
    I don't know who you are but certainly you're going to a famous blogger if
    you aren't already ;) Cheers!

    Also visit my web blog; social media marketing

    OdpowiedzUsuń